Sabtu, 26 November 2011

BERWAJAH BARU....

Assalamualaikum....

penat  dan letih..... huhuhu.. kenapa aku cakap penat dan letih? seharian dari semalam aku meng "make over" blog aku.  dah lama aku nak make over.. tapi x berkesempatan kerana kesibukan diri  aku ... almaklum lah aku masih study lagi so  aku kena  pandai bahagikan masa antara sosial network dan kehidupan sebagai student... sekarang ni aku tengah cuti sem so aku amik masa ni untuk membuat macam2 pekara termasuklah  make over blog aku ni...

 aku nk berterima kasih kepada  cik lyssa faizureen kerana blog beliau telah menjadi kan aku lebih berkobar -kobar untuk  make over blog aku... aku banyak belajar dari tutorial dalam blog  beliau... tutorial beliau  mudah difahami dan berkesan...  korang nk tengok tutorial beliau untuk make over blog korang jom terjah SINI .. Banyak tutorial yang boleh di pelajari... blog cik lyssa faizureen sangat comel secomel tuannya... aku suka s berblog walking ke blog beliau..

x lupa juga pada cik fiza kerana blog beliau juga adelah  blog yang sangat cantik dan kemas .. beliau sangat mengemari warna pink..  dalam blog beliau juga ade pelbagai tutorial yang korang  boleh tengok.. aku pun banyak belajar dari tutorial bliau.. jom TERJAH...  sebelum aku terlupa... dari blog beliau aku mengenal blog  apit... blog  apit ni juga banyak tutorial kat BLOG APIT... ha.... knape aku cerita panjang2  dari blog keblog kerana dari blog  mereka alah aku mengetahui tentang group WE LOVE ARTS  di facebook...

di  WE LOVE ARTS (WLA) korang leh kenal ramai  bloggers n pencinta seni.. dalam  group korang leh jumpa macam- macam seni...  segala jenis seni.. mereka yang berada dalam WLA GROUP  semuanya kreatif-kreatif...  rugi pada sesiapa yang x join group ni..  aku join group ni kau dapat pelajari pelbagai seni  . pelbagai material yang korang leh jmpa dalm group ni.. masing-masing ader kepakaran masing2....


eh dh panjang aku melalut.... sekejap.... ade lagi aku nk ucap terima kasih juga pada cik lisaafha kerana tutorial dalam blog beliau..

 ok lah.. aku sebenarnya  nak bagitau.. aku memilih sigadisburunghantu  sebagai watermark aku sebab gelaran ni aku dapat semenjak aku sambung study amik course ARCHITECTURE.. Totally kehidupan aku berubah.. aku x ubah macam burung hantu  sebab  aku berjaga malam untuk membuat assigment....  family aku yang gelarkan aku macam ni.. so jadi lah sigadisburunghantu.. hehehe


selepas make over blog ni aku  dapat pengajaran.. iaitu kesabaran sangat penting dalam make over blog ni... macam-macam hal berlaku semasa proses make over.. contoh line internet yang macama HARAM...  tersalah coding... dan macam-macam lagi...

terima kasih banyak-banyak pada  mereka  yang banyak membantu :

cik lyssa faizureen,cik fizaapit,cik lisaafha  dan warga WE LOVE ARTS... kerana banyak membantu dalam segala hal....



 jap2 last sekali.. hehehe sory... kesian korang nk kene baca panjang2 (perasan mcm lah ade org nak bace entry kau yana..)  last sekali aku nk ucapakan  SALAM MAAL HIJRAH 1433H... lewat malam nanti aku  wat entry untuk salam maal hijrah plak..

p/s.. mintak pendapat dan sebarang komen tentang wajah baru blog yana...  sebarang kritikan dan pendapat sangat dihargai...




3 ulasan:

  1. burung hantu jiwang... haha
    header simple tp cantik... font dia lawa.
    Okla ni... ceria

    BalasPadam
  2. wahhh..siap ade mention name..patut terbatuk2..heee..komen fiza,so far ok dah ni.kemas!cume part font as dani n fy mention before di wall WLA..i agreed with them..^__^ lagi mudah dan berkesan nak bace kot ^__^.

    BalasPadam
  3. keri ikhwan... hahah tau xpe.. dh burung hantu yg jiwang.. limited edition.. hehehe


    Azhafizah[フィザ] : fiza.. thanks.. dh tkar ok x?

    BalasPadam