Khamis, 24 November 2011

KISAH HATI..

assalamualaikum...


hari ni aku terasa nak cerita tentang en.sijantunghti aku... aku rasa terharu sangat2 kt dia bila dia bagitau aku dia nk anta aku balik mase cuti sem aku.. dari PAHANG to JB.... thanks u so much.. penat drive x hilang lagi..  keesokknya  dia cakap nak round2 jb.. dia suruh aku jadi tour guide dia.. aku pun dengan senang hati  je menjadi tour guide dia...  mesti korg rasa pelik.. mesti lah semua BF akn wat mcm tu.. tp untuk en,sijntunghati aku ni lain.. dia x mcm org lain.. dia ni XSUKE ape yg couple2 sekarang wat... kuar pegang tgn, selalu sangat nk jumpa.seng cite berkepit macam dh x jumpa hari esok... hehehehhe .. so aku gan dia memg tersagant lah JARANG  nk jmpa.. walau pun kami dekat.. aku belajar kt kuantan,, dia memang org kuantan... sebab tu bile  dia ckp nk anta aku balik.. aku terlebih EXCITED... heheheh.....

mase jalan kt  jb.. aku dpt somethings dari dia.. dia ckp tu hadiah birthday aku yg dh lme lepas tu.. dia say sory coz x dpt nak bg masa birthday aku.. sbb dia kt luar kawasan,.... yg paling happy sampai aku x leh tidur malam ... dia MELAMAR aku... dalam usia yg muda ni...   aku cakap aku masih muda n msih stdy.. dia cakap ape masalah nya? benda baik xkan nak tangguh, n nak kumpul dosa tu jumpa gan org yg xda hubungan.. kene sebijik kat aku.. heheheh  so aku yg terlebih excited ni pun ckp kt ibu aku... aku redha je sama ada ibu aku bagi atau x bagi.... tp alhamdulillah.. ibu bagi green light tp ibu ckp biar habis study dulu...

ok lah.. aku  xmau cita banyak.... so jom kita tengok apa yg dia bagi aku...



ni lah  thing yang aku dpt tu... hehehe


en.sijntunghati aku..   mase aku jadi tour quide dia



p/s kpd yg membaca: sory aku x smpat edit gambar...  aku just nk shared yg  kegembiraan aku.. hehehe


p/s en.sijantunghati : terima kasih banyak2 awk atas pengorbanan yang awk da lakukan untuk saya.. saya sangat menghargai  setiap apa yang awk lakukan untuk saya...  sayang saya hanya untuk awk...

3 ulasan:

  1. ehem2...tak sabar nk dapat kad jemputan ko..hihi ;)

    BalasPadam
  2. cik boboiboy... mekasih...


    cik aied... insyallah.. nnti akn dapt kad jmputan.. tgu je antara cepat atau lambat.. hehe

    BalasPadam