Rabu, 23 November 2011

CUBAAN PERTAMA.....

Assalamualaikum...

 hye korang.. lama betol aku x mengupdate blog.. mula-mula busy gan asgment. lepas tu bila dh cuti sem.. aku balik umah line internet mcm HARAM..  aku nk mengupdate x lepas2.. geram aku rase..  sbr jelah..

masa cuti ni aku cuba untuk menvectorkan pic aku sendiri mengunakan excel.. tp aku ase x bape jadi .. nanti aku tunjuk kt korang ... tp pape pun keikhlasan tu penting.. jom kita tgk gambar sebnar dengan yang dh di vectorkan..



 ni gambar asal 

 NI  plak vector... 


 aku x bape mahir tang hidung.. puas aku pk mcm mne nk bagi ok.. tp mcm tu jgak jdi nya.. pada sesiapa yang lebih mahir exspecialy master excel.. sila lah bagi tunjuk ajar.. mekasih.. heheheh

7 ulasan:

  1. dh menjadi dh tu... prektis lg yer dik, insyaAllah pasni mesti cun =)

    BalasPadam
  2. merahitujambu.. thanks.. bidang awk .. sme gan bidang sye.. architecture..

    BalasPadam
  3. Zar_ita J ....mekasih kak.. masih mencuba ...

    BalasPadam
  4. not bad.dari den yg tak pandai langsung,..wuu

    BalasPadam
  5. al_hakim yana pun bru blajar.. masih baru.. hakim pun bleh juga..

    BalasPadam
  6. i have commed , liked, followed.. nice share friends.. cools pleasee follow back in my blog ^_^ thanks http://japanlyricsong.blogspot.com/

    BalasPadam